خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت
نوشته شده توسط : sharj

خرید شارژ
ایرانسل

خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت اگر کاربرA برنده شد ۲۰۰ امتیاز کسب میکند.
۱-وب سایت ایرانسل www.irancell.ir خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت
اعلام برندگان: خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت
شرکت کنندگان برای مشورت با روبودانا باید خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت عبارت ROBO را به شماره ۸۲۸۲ ارسال نمایند.
هر کاربر در ازای پاسخ به هر سوال طلایی یک بار شانس شرکت در رقابت خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت دونفره را پیدا خواهد کرد.
o اگر کاربرA مساوی شود ۱۰۰ امتیاز و B هم ۱۰۰ امتیاز کسب میکند. خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت
سوالات ۵،۱۰،۱۵،۲۰ مسابقه، سوالات طلایی می باشند که کاربر خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت با پاسخ به این سوالات، بسته به میزان سختی سوال، امتیازی بین ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ امتیاز دریافت خواهد کرد. پاسخ غلط به این سوالات نیز همچون سایر سوالات ۵۰ امتیاز دارد.
قرعه کشی مسابقه معمولاً یک ماه پس از پایان آن انجام شده و اطلاع‌رسانی به برندگان از روش های زیر صورت می خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت گیرد:
۳- همینطور با برندگان از شماره ۰۹۳۵۱۰۰۰۰۰۰ تماس گرفته خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت خواهد شد.
در هر لحظه خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت برای مشاهده امتیاز خود در مسابقه می توانید کد Q ۳۳۳ را به ۸۲۸۲ ارسال نمایید.
"روبودانا" برای پاسخ دادن به سوالات طلایی و کشف رمز به خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت کاربر کمک می کند.
در این مسابقه ربات هوشمندی به نام "ربو دانا" به کاربر معرفی می شود که در هر مرحله از مسابقه در کنار او بوده و به کاربر کمک می کند تا خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت امتیازشرا افزایش دهد.
هر کاربر یک کد مخصوص به خود خواهد داشت خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت که به وسیله آن می تواند دوستان خود را دعوت نماید. هر کاربر به ازای هر دوستی که در مسابقه دعوت کند ۱۰۰ امتیاز خواهد گرفت
ربات راهنما چه کارهایی می تواند انجام دهد: خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت
کشف خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت رمز:
شرکت کنندگان همواره با ارسال Q ۹۹۹ خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت به شماره ۸۲۸۲ می توانند برای کشف رمز مسابقه از سیستم کمک بگیرند.در این حالت کاربر با راهنمایی هایی که از سیستم دریافت می کند بایستی بقیه ارقام را حدس زده و عدد مورد نظر را با یک فاصله پس از حرف Q به شماره ۸۲۸۲ ارسال کند.
تذکر مهم: هر شرکت کننده در این مسابقه حداکثر یک جایزه برنده خواهد شد . ( یعنی اگر شرکت کننده ای ۲ جایزه برنده شود بهترین جایزه به او خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت اهدا می گردد و جایزه دیگر به نفر جایگزین اهدا خواهد شد.)
کاربر با ارسال دستور OZV MOSA از طریق پیام کوتاه به شماره ۸۲۸۲در کلوپ عضو میشود. عضویت در مسابقه و دریافت خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت اولین سوال رایگان استو فقط در ازای ارسال سوالات و استفاده از راهنما از کاربر هزینه کسر خواهد شد. پس از عضویت در مسابقه، سوالات برای کاربر ارسال می شود.
نحوه امتیازگیری: خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت
کیورد قابل استفاده در این مسابقه برای پاسخ دادن به سوالات “Q” می باشد و شرکت کنندگان بایستی شماره گزینه صحیح را با رعایت یک فاصله پس از حرف “Q” در خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت متن پیامک وارد نموده و آن را به شماره ۸۲۸۲ ارسال نمایند.
دعوت از دوستان: خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت
امتیاز کاربر با شرکت در رقابت دونفره خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت با کاربر دیگری که در همان سوال است مقایسه خواهد شد.
تذکر مهم:با لغو مسابقه در هر مرحله از مسابقه، تمامی امتیازات کسب شده برای کاربر محفوظ خواهد ماند و کاربر بر خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت اساس امتیازاتی که تا آن لحظه کسب کرده است در قرعه کشی ها شرکت داده خواهد شد.
مثال: خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت Q ۳
رقابت دو نفره: خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت
در ابتدای مسابقه برای هر کاربریک رمز در نظر گرفته می شود که کاربر با حدس زدن رمز مسابقه (که یک عدد ۶رقمی است) ۱۰۰۰ امتیاز دیگر دریافت می کند. نحوه کشف رمز به این صورت است که پس از پاسخ صحیح به برخی از سوالات یک یا چند رقم خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت رمز برای کاربر نمایش داده می شود یعنی پس از پاسخ دادن به تمام سوالات ۳ رقم رمز نمایش داده می شود.
سوال اول هر روز بطور اتوماتیک برای ثبت نام کنندگان فرستاده می شود و در صورتیکه کاربر بخواهد می تواند به سوالات بیشتری در آن روز پاسخ خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت دهد.
- نحوه انصراف: کاربر برای لغوعضویت خود میتوانددستور LAGHV MOSA را از خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت طریق پیام کوتاه به شماره ۸۲۸۲ ارسال کند.
خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت ربات راهنما:
۲-وب سایت آرتا خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت تلwww.artatel.ir
شماهر زمان پس از لغو عضویت می توانید مجددا خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت وارد مسابقه شده و مسابقه را از آخرین سوالی که قبلا پاسخ داده اید ادامه دهید. در اینصورت امتیازات جدید کسب شده به امتیازات قبلی شما افزوده خواهد شد.
نکته: هر کاربر می تواند حداکثر ۱۰ نفر را به خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت مسابقه دعوت کند.
o اگر کاربرA برنده نشد کاربرB ۱۰۰ امتیاز و کاربرA صفر امتیاز کسب خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت خواهد کرد.





:: برچسب‌ها: خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت بانک ملی , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت ملت , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت تجارت , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت مسکن , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت کشاورزی , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت سپه , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت اقتصادنوین خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت پاسارگاد خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت پارسیان , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت کارآفرین , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت سینا , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت صادرات , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت آینده خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت مهر , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت سرمایه , خرید شارج ایرانسل , شارج ایرانسل , ایرانسل , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک ملی , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک ملت , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک تجارت , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک مسکن , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک کشاورزی , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک سپه , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک اقتصادنوین , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک پاسارگاد , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک پارسیان , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک کارآفرین , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک سینا , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک صادرات , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک آینده , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک مهر , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک سرمایه , خریدشارج ایرانسل , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک قوامین , خرید شارج مستقیم ایرانسل , خرید شارز ایرانسل با کارت بانک ملی , خرید شارز ایرانسل با کارت بانک ملت , خرید شارز ایرانسل با کارت بانک تجارت ,
:: بازدید از این مطلب : 417
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 تير 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: